7 Aralık 2010 Salı

Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe


Hem dilbilgisi kurallarının öğrenimi bakımından hem de konuşmada akıcılığı yakalama bakımından yabancı dil öğrenimi bol bol egzersiz gerektiren bir süreçtir. Herhangi bir gramer yapısının sadece kurallarını öğrenmek ve onunla ilgili üç beş alıştırma yapmak, o yapının günlük hayatta kullanılabilmesi için yeterli değildir. Öğrenciler öğrendikleri her kelime, her yapı ile ilgili cümleler, paragraflar yazabilmeli ya da bu konuları içinde bulunduran küçük metinler, diyaloglar okuma imkânı bulabilmelidirler.
“Success in English” bu doğrultuda Anadolu Liseleri ve dengi okullar ile İngilizce öğrenimine yeni başlayanlar için İngilizce der müfredatına paralel olarak hazırlanmış bir yardımcı ders kitabıdır.
Kitaptaki konuların tamamı günlük hayattaki kullanımlarının görülmesi amacıyla okuma parçaları ile desteklenmiştir. “Vocabulary Focus” bölümündeki kelimeler tamamıyla dil öğreniminde yeni olan öğrencilerin ihtiyaç duyacakları ve kullanacakları kelimelerden seçilerek geniş bir yelpaze içerisinde kullanımları ile beraber sunulmuştur.


Bu şekliyle Success in English’in İngilizce öğreniminde öğrencilere büyük kolaylık ve yarar sağlayacaktır.
RAR dosyasını yükledikten sonra “CD-ROM.exe” adlı uygulamayı çalıştırıyoruz ve çalışmaya başlıyoruz.
Hotfile Download
Fileserve Download

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe hakkında, Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe nedir, Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe konusu, Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe bilgisi, Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe hakkında bilgi, Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe isimli konu, Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe sayfa, görüntülenen konu Success Ingilizce Egitim Seti – Turkçe