7 Aralık 2010 Salı

KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak

ÖSYM, kopya skandalının ardından ertelenen sınavların yeni tarihlerini açıkladı. Buna göre, KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da gerçekleştirilecek. Kamu Personeli Yabancı Dil Bilgisi Seviye Tespit Sınavı Sonbahar Dönemi başvuruları 4-13 Ekim arasında alınacak. Sınav 5 Aralık'ta yapılacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak hakkında, KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak nedir, KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak konusu, KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak bilgisi, KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak hakkında bilgi, KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak isimli konu, KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak sayfa, görüntülenen konu KPSS Ortaöğretim-Önlisans sınavı 28 Kasım'da Yapılacak