7 Aralık 2010 Salı

Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi


Chip Dergisinin yayınladığı İlk Yardım Eğitimi animasyonlu ve türkçe konuşmalı.Bu muhteşem eğitimresimdende anlaşılabileceği gibi 3 kısımdan oluşur.
1)Birinci kısımda temel eğitimleri alıyoruz.Kel hocamız bize ilk yardımın temel kurallarını anlatıyor
2)İkinci kısımda bize ilk yardımla ilgili resimler gösteriliyor.
3)Üçüncü kısımda kendimizi test ediyoruz.Üçüncü kısım 4 bölümden oluşuyor.
-1.Bölüm:Elektirik çarpması ile ilgilidir.
-2.Bölüm:Boğulma ile ilgilidir.
-3.Bölüm:Kanama ile ilgilidir.
-4.Bölüm:Trafik kazası ile ilgilidir.
Sadece 25 mb.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi hakkında, Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi nedir, Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi konusu, Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi bilgisi, Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi hakkında bilgi, Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi isimli konu, Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi sayfa, görüntülenen konu Animasyonlu İlk Yardım Eğitimi