7 Aralık 2010 Salı

2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI

2010-KPSS Ortaöğretim/Önlisans’a başvurma işlemleri, 31  Mayıs – 2 Temmuz 2010 tarihleri arasında yapılacaktır. Başvurular, ÖSYM Sınav Merkezi Yöneticiliklerinin ve belirli ortaöğretim kurumlarının açacakları başvuru merkezlerince yürütülecektir. Başvuru merkezleri ÖSYM'ninhttp://www.osym.gov.tr internet adresinde yayınlandı.
Sınava katılmak isteyen adaylar, Kılavuz ile Aday Bilgi Formuna, başvurma süresi içinde ÖSYM'ninhttp://www.osym.gov.tr internet adresinden ulaşacaklardır. Kılavuz dağıtımı ve satışı yapılmayacaktır.
2010-KPSS Ortaöğretim/Önlisans Kılavuzunda başvurma, sınav, değerlendirme ve yerleştirme ile ilgili ayrıntılı bilgiler yer almaktadır. Sınava başvuracak adayların bu kılavuzu dikkatle incelemeleri gerekmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI hakkında, 2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI nedir, 2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI konusu, 2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI bilgisi, 2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI hakkında bilgi, 2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI isimli konu, 2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI sayfa, görüntülenen konu 2010 KPSS ORTAÖĞRETİM VE ÖNLİSANS KPSS BAŞVURULARI BAŞLADI